Följ oss

tisdag 20 augusti 2013

En dekorerad påse

Nu börjar semestern ticka mot sitt slut. Det är fler bilar på vägarna. Bussarna går inte längre tomma på morgonen. Skolorna börjar denna veckan. Min minsta har börjat på förskola. Det är värt att fira! Jag kan tycka att färdiga presentpåsar är både tråkiga och dyra (dock bra att ha när man har bråttom!). Det är enkelt att fixa till en egen påse. Här har jag piffat upp en vanlig brun papperspåse. 




Jag började med att skära till en bas i grön cardstock. Sedan klistrade jag på en bit tårtpapper. Den fina etiketten från Pion Design (designark) klistrade jag på en fotomatta (som är baksidan på pappret). Slutligen har jag använt mig av detaljer från samma mönsterark, lite zigzagband och klisterbokstäver (just de här finns i markbutiken). Jag gjorde hål i papperspåsen för att trä banden. Ha en fin pysselvecka! Vi ses på fredag igen!

Here I have decorated a brown paper bag to give away on a birthday party. Have a nice week!

DT Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar