Följ oss

torsdag 14 augusti 2014

En flaska till mjölken


Lite mer glas och förvaring. Den här gången lämpar det sig nog inte så bra för heta saker och jag skulle inte rekommendera maskindisk. Det här är mer dekorativt.


Ser ni texten? Det är jag som dammat av skolfranskan och skrivit på en glasflaska. 

Två av mina semesterdagar försvann på Pinterest och där såg jag bl a hur de hade skrivit på glas med limpistol och nu när limpistolerna kommit in igen så passade det bra att tipsa om det.

Tyvärr höll min limpinne på att ta slut och därför var det lite svårt att få till ett jämnt flöde. Så jag rekommenderar att ni har nya pinnar tillgängliga.


Lite kall mjölk till kaffet kanske?


I've written on a glass bottle with my glue gun.

Det var det lilla från mig idag. Ha kul!

Kreativa Teamet - Cornelia/Sorken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar