Följ oss

lördag 10 januari 2015

Nyheter

Hej,
skönt att lämna julpapper och julkortsmakeri bakom sig tycker jag i alla fall. Igår när jag gick till jobbet och solen sken fick jag vårkänslor (men just nu snöar det i Stockholm) och känslan förstärktes när jag fick leverans av blommor i fina färger och papper helt utan julmotiv ;)

Jag vill särskilt visa er ett smakprov av de fina mini papperseten som finns i olika tema, blommor, fashion, hav, fjärilar etc.












Det finns 10 olika sådan små set, varje set innehåller 24 st papper i storleken 7 x 10,5 cm och de tär 8 olika design, 3 av varje.


Kika in H Ä R om du vill se alla seten och fler nyheter :) 

Om ca två veckor kommer fler nya papper, blommor och bär och nya clearstamps.

Ha en pysslig helg!
Zornitsa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar